Inwoners die in de dagen tussen Kerst en Nieuwjaar naast een gemeentegids en kalender hebben gegrepen kunnen deze vanaf maandag 19 februari alsnog bij een van de uitgiftepunten ophalen. Uitgever Lokaal Totaal heeft vanwege de grote belangstelling voor de gidsen en kalenders besloten om deze bij te laten drukken.

De uitgiftepunten zijn:

Beek:

• Gemeentehuis Beek (Raadhuisstraat 9)
  • Vivantes: Huize Franciscus Beek (Om de Toren 1)
  • Bibliotheek Beek (Prins Mauritslaan 25)
  • Stegen 35

Neerbeek:

• Gemeenschapshuis Neerbeek / De Hoeskamer (Callistusplein 9)

Spaubeek:

• BMV Spaubeek (Musschenberg 28)

Genhout:

• Gasterie Genhout Treft (Pastoor Lippertsplein 1)

Geverik:

• Het uitgiftepunt in Geverik is vervallen.

Inwoners van Geverik die een gids of kalender wensen kunnen een mail sturen naar communicatie@gemeentebeek.nl. Als u uw naam en adres in de mail zet dan zullen wij u een gids en/of kalender per post doen toekomen.

Gidsen en kalenders volgend jaar weer huis-aan-huis verspreid

Lokaal Totaal vindt het erg vervelend dat Beekse inwoners tevergeefs naar de uitgiftepunten zijn gekomen. Volgens de uitgever blijkt daaruit dat de behoefte aan gidsen en kalenders in de gemeente Beek nog steeds groot is. De uitgever heeft daarom besloten om zijn gidsen en kalenders volgend jaar weer huis-aan-huis te verspreiden.