Stichting Streetwise gaat de komende twee jaar ondersteuning bieden bij het versterken van ondernemerschap in het Beekse centrum. Dit is nodig om het hoogwaardige winkelaanbod voor de toekomst te behouden. Met de inhuur van Streetwise geeft de Gemeente Beek uitvoering aan de onlangs vastgestelde Toekomstvisie centrum Beek.

“Beek heeft een aantrekkelijk centrum boordevol speciaalzaken die bezoekers van ver buiten de gemeente trekken. Daar zijn we enorm trots op en dat willen wij in de toekomst graag zo houden”, zegt burgemeester Christine van Basten-Boddin. “Streetwise gaat ons helpen bij het toevoegen van nieuwe, innovatieve concepten aan het bestaande aanbod.”

Streetwise faciliteert en ondersteunt ondernemers die zich in Beek willen vestigen, willen innoveren en/of uitbreidingsplannen hebben. Leonie Kuepers (Streetwise): “Wij helpen ondernemers in alle fasen van het ondernemerschap. Van concept tot ondernemingsplan, van locatie tot huurvoorwaarden en van financiering tot vergunningen.”

De begeleiding van Streetwise is gratis.

Meer informatie? www.wijzijnstreetwise.nl(externe link).