Wandelaars kunnen binnenkort ook in Beek via knooppunten een wandelroute lopen. Om de optimale route voor iedereen te maken, houdt Visit Zuid-Limburg samen met de Gemeente Beek op 4 juli een inloopbijeenkomst. Tijdens de bijeenkomst kunt u uw mening geven over het nieuwe netwerk van knooppunten in Zuid-Limburg. Aanmelden is niet nodig.

Visit Zuid-Limburg werkt momenteel aan een wandelnetwerk met knooppunten voor heel Zuid-Limburg. Het Knopen-Lopen netwerk Grensmaasvallei loopt door de gemeenten Beek, Beekdaelen, Sittard-Geleen en Stein.

Inloopbijeenkomst Beek

Lokale kennis van inwoners is belangrijk om een aantrekkelijk wandelnetwerk te ontwikkelen voor iedereen. Visit Zuid-Limburg houdt daarom samen met de Gemeente Beek en de aannemer  Folkersma Routing en Sign een inloopbijeenkomst in Beek waar geïnteresseerden de route en de knooppunten van het toekomstige wandelnetwerk kunnen bekijken.  Tijdens  de inloopbijeenkomst kunt u uw mening geven en uw ideeën laten weten over het nieuwe Knopen-Lopen netwerk. Aanmelden voor de inloopbijeenkomst is niet nodig.

• Wanneer: dinsdag 4 juli, De Haamen 1, Beek
  • Tijd: 16.00 uur – 20.00 uur
  • Locatie: Sportlandgoed de Haamen

Lukt het nu om op 4 juli te komen? Kom dan naar een van de andere inloopbijeenkomsten in Zuid-Limburg:

Inloopbijeenkomst Parkstad

• Datum: dinsdag 27 juni 2023,