Handballers kampioensteam BFC tekenen Gulden Boek Gemeente Beek

Het Heren 1 team van handbalvereniging BFC is op vrijdag 14 juni in het gemeentehuis gehuldigd door de Gemeente Beek. De handbalploeg werd eind april kampioen in de eredivisie met een klinkende overwinning op Feyenoord Handbal (40-20). Een uitzonderlijke prestatie die een aantekening in het Beekse Gulden Boek verdient.

De spelers, de trainers en de begeleiding werden officieel door het gemeentebestuur ontvangen in het gemeentehuis en uitgenodigd om hun handtekening in het Gulden Boek te zetten. Wethouder Ralph Diederen (sport): “Het college is enorm trots op BFC en de buitengewone prestaties van het Heren 1 team. BFC is een vereniging waarin iedereen op elk niveau, met of zonder beperking, kan sporten. Het kampioenschap in de eredivisie is een wapenfeit die bijzondere erkenning verdient. Wij feliciteren BFC van harte met het kampioenschap en wensen de club veel succes in het komende handbalseizoen.”