Burgemeester Christine van Basten-Boddin opent vrijdagavond 19 april om 20.00 uur de expositie Sjildere biej d’r Tuen. De vernissage vindt plaats in de bovenhal van het gemeentehuis en is voor iedereen vrij toegankelijk.

De tentoonstelling toont uiteenlopend werk van cursisten van de Vaalse kunstenaar Ton Franssen. De expositie staat voor een deel in het teken van portretschilderen. De raadsgriffier van de Gemeente Beek, Guliël Erven, stond model voor deze opdracht. Naast werk van de cursisten is er ook werk van de kunstenaar zelf te zien. De opening wordt muzikaal omlijst door het duo Dolce Vita.

Openingstijden

De expositie is tot en met 17 mei 2024 voor eenieder te bewonderen tijdens de openingstijden van het gemeentehuis. Maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 12.30 uur, op woensdag ook van 14.00 tot 19.00 uur. Het gemeentehuis is op 9 mei (Hemelvaartsdag) gesloten.