De Gemeente Beek is genomineerd voor de verkiezing Meest Toegankelijke Gemeente van Nederland. En daar zijn we heel erg trots op.

Tot en met 29 augustus kan iedereen op onze gemeente stemmen.  Als de Gemeente Beek in de top vijf belandt, dan kan ze door een vakjury worden gekozen tot Meest Toegankelijke Gemeente van Nederland.

In Beek maken we van toegankelijkheid geen issue. Je zou kunnen zeggen dat het in ons DNA zit.

Zo staat ons sportlandgoed wijd en zijd bekend om zijn faciliteiten voor aangepast sporten. En plannen voor grote projecten laten we toetsen door ons gehandicaptenplatform. Kinderen op alle basisscholen krijgen ieder jaar les over wat het betekent om een beperking te hebben.

En dit zijn slechts een páár voorbeelden van wat er in Beek gebeurt op het gebied van toegankelijkheid.

Beek is een inclusieve gemeente. In Beek doet én telt iedereen mee. Niet alleen vandaag, maar ook morgen en overmorgen.

Dat is onze opdracht. Daar gaan we voor. Stem op de Gemeente Beek als Meest Toegankelijke Gemeente van Nederland.