In het gemeentehuis in Beek is de expositie 'It’s only rock & roll' van de Beekse fotograaf Mitchell Giebels nog tot en met 2 juni voor iedereen gratis te bezichtigen.

De tentoonstelling laat recent fotowerk zien van de Beekse fotograaf Mitchell Giebels. Mitchell Giebels exposeerde al eerder in het gemeentehuis van Beek (voorjaar 2017). Sindsdien heeft zijn carrière nationaal én internationaal een hoge vlucht genomen. Hij is actief als journalistiek fotograaf, maar is vooral bekend om zijn popfotografie.

Openingstijden gemeentehuis

De expositie It’s only rock & roll kunt u bezichtigen in het gemeentehuis van Beek op maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 12.30 uur en op woensdag van 14.00 tot 19.00 uur.  Op donderdag 18 mei (Hemelvaartsdag) en maandag 29 mei (Pinksteren) is het gemeentehuis gesloten.